|
    
- 帖子
- 1728
- 精華
- 0
- 積分
- 795
- 回帖
- 1965
- 便服
- 390
- 轉圖
- 9
- 校服
- 3
- 金錢
- 0
- 感謝
- 6
  
|
引用:原帖由 justgogo 於 2009-11-7 04:40 PM 發表 
我多數都只係係forum down人地個d~~~我相信應該要用java編制程式吧~~~ 其實我之前已經有個程序,, 不過唔覺意DEL左........
用落好方便,, 開啟,, 新增文字(複製貼上), 打JAVA NAME, 打書名, 製作,, 咁就有個JAR檔, 可以放落手機用
不過近來DL左幾個黎試,, 都係用唔到... |
|