註冊
登錄
搜索
論壇
搜索
插件
導航
幫助
貓貓
»
電腦硬件
» 傳AMD首代DX11顯卡將定名HD5870/5850
返回列表
感謝
回復
發帖
發新話題
發佈投票
發佈懸賞
發佈辯論
發佈活動
發佈視頻
發佈商品
viewfinder
發短消息
加為好友
viewfinder
當前離線
UID
8
紀錄
188
支持
999
閱讀權限
240
性別
男
在線時間
6254 小時
註冊時間
2008-1-12
最後登錄
2026-6-21
超級版主
帖子
6049
精華
0
積分
3206
回帖
4897
便服
1207
轉圖
1014
校服
6
金錢
80
感謝
0
1
#
發表於 2010-7-13 07:07 PM
|
顯示全部帖子
简
繁
本帖最後由 viewfinder 於 2010-7-13 10:19 PM 編輯
無用喇..... ATI 6000 系列過多半年都出
http://www.xfastest.com/cms/tid-46939/
如果而家買, 我睇中 MSI GTX460
Insider HD 登陸次世代主機:
唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
回復
引用
TOP
viewfinder
發短消息
加為好友
viewfinder
當前離線
UID
8
紀錄
188
支持
999
閱讀權限
240
性別
男
在線時間
6254 小時
註冊時間
2008-1-12
最後登錄
2026-6-21
超級版主
帖子
6049
精華
0
積分
3206
回帖
4897
便服
1207
轉圖
1014
校服
6
金錢
80
感謝
0
2
#
發表於 2010-8-18 04:38 AM
|
顯示全部帖子
简
繁
平心而論, 呢一代 ATI card 效能係比較高, 價錢亦比較合理. 用電散熱亦較佳.
不過我都係鐘意 NV card, 始終佢 driver 平均來說都係較穩定. 雖然 NV driver 都差左, ATI driver 亦進步好多.
Insider HD 登陸次世代主機:
唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
回復
引用
TOP
viewfinder
發短消息
加為好友
viewfinder
當前離線
UID
8
紀錄
188
支持
999
閱讀權限
240
性別
男
在線時間
6254 小時
註冊時間
2008-1-12
最後登錄
2026-6-21
超級版主
帖子
6049
精華
0
積分
3206
回帖
4897
便服
1207
轉圖
1014
校服
6
金錢
80
感謝
0
3
#
發表於 2010-8-25 05:02 PM
|
顯示全部帖子
简
繁
又要搵個地方擺多隻 3D mon.......
又要花錢買眼鏡買卡... 玩唔起
Insider HD 登陸次世代主機:
唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
回復
引用
TOP
返回列表
感謝排行
勳章中心