本帖最後由 viewfinder 於 2010-7-13 10:19 PM 編輯

無用喇..... ATI 6000 系列過多半年都出

http://www.xfastest.com/cms/tid-46939/
如果而家買, 我睇中 MSI GTX460
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
平心而論, 呢一代 ATI card 效能係比較高, 價錢亦比較合理. 用電散熱亦較佳.

不過我都係鐘意 NV card, 始終佢 driver 平均來說都係較穩定. 雖然 NV driver 都差左, ATI driver 亦進步好多.
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
又要搵個地方擺多隻 3D mon.......

又要花錢買眼鏡買卡... 玩唔起
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.