註冊
登錄
搜索
論壇
搜索
插件
導航
幫助
貓貓
»
電腦硬件
» 傳AMD首代DX11顯卡將定名HD5870/5850
返回列表
感謝
回復
發帖
發新話題
發佈投票
發佈懸賞
發佈辯論
發佈活動
發佈視頻
發佈商品
mayaple
發短消息
加為好友
mayaple
當前離線
UID
681
紀錄
0
支持
200
閱讀權限
20
在線時間
9 小時
註冊時間
2009-6-6
最後登錄
2016-12-19
註冊會員
帖子
59
精華
0
積分
60
回帖
35
便服
46
轉圖
7
校服
0
金錢
0
感謝
3
1
#
發表於 2010-8-19 11:32 PM
|
顯示全部帖子
简
繁
而家行緊5750 CF~~ 超少少, 3D MARK 都去到19XXX分~~
哈, 諗過轉N卡, 都係為左個3D 眼鏡, 而家得幾隻MON 做倒, 都係等下, 希望ATI 6系會發展可以帶3D 眼鏡打機喇~
回復
引用
TOP
返回列表
感謝排行
勳章中心