Board logo

標題: 3.4GHz時脈攻頂!! AMD Phenom II X4 965處理器實測 [打印本頁]

作者: yamelo    時間: 2009-10-8 08:27 PM     標題: 3.4GHz時脈攻頂!! AMD Phenom II X4 965處理器實測

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zack3234    時間: 2009-12-7 08:40 PM

想問一下超頻後最高效果是多少??
作者: viewfinder    時間: 2009-12-7 09:17 PM

你指 mhz 超頻? 以而家 AMD 製程....Phenom II/Athlon II 唔加電或加少少, 3.6 ~ 3.8G 左右睇彩數. 如果加多 d 電, 你預平均都係上到 4G 摸頂. 超過 4G 少少都可以, 但要體質最好, 而且要用水冷.




歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/) Powered by Discuz! 7.0.0