標題:
3.4GHz時脈攻頂!! AMD Phenom II X4 965處理器實測
[打印本頁]
作者:
yamelo
時間:
2009-10-8 08:27 PM
標題:
3.4GHz時脈攻頂!! AMD Phenom II X4 965處理器實測
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
zack3234
時間:
2009-12-7 08:40 PM
想問一下超頻後最高效果是多少??
作者:
viewfinder
時間:
2009-12-7 09:17 PM
你指 mhz 超頻? 以而家 AMD 製程....Phenom II/Athlon II 唔加電或加少少, 3.6 ~ 3.8G 左右睇彩數. 如果加多 d 電, 你預平均都係上到 4G 摸頂. 超過 4G 少少都可以, 但要體質最好, 而且要用水冷.
歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0