標題:
上星期電腦節掃貨
[打印本頁]
作者:
lun0405
時間:
2013-9-1 03:12 AM
標題:
上星期電腦節掃貨
變左好似嘉年華會咁, 連實惠都有, 真係
不過都有D有新電腦野既, 例如ANDROID ALL IN ONE, NVIDIA 部手提機
我都買左張WIFI SD卡做新玩具
作者:
viewfinder
時間:
2013-9-1 04:21 AM
應該係灣仔過個?
電腦而家唔係 hi-tec 野, 係日用品好似洗衣機
無需要電腦節, 香港無 R&D 邊有科技....
NV 就傻仔, 放棄 PC 走去搞手機平版, 點知唔夠人抽. 而家返去 PC 又已經太遲比 AMD 食住, AMD 因為靠 CPU+GPU 優勢攻下 PS4/XOne, 搞到未來 PC games 已全面開始向 AMD CPU/Display 優化.
歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0