標題:
大家有冇想買顯卡既衝動
[打印本頁]
作者:
tonycheng
時間:
2012-8-7 02:08 PM
標題:
大家有冇想買顯卡既衝動
呢排nVidia出左6系顯卡啦,
製程改良左省電左好多,
CUDA核又大幅提升三倍,
唔知各位有冇衝動入手呢?
作者:
viewfinder
時間:
2012-8-7 02:36 PM
一定有..... 用電少, 散熱好, 速度快, 又有 adaptive v-sync.
但 670 太貴, 660Ti 都仲係貴. 等平少少既版本推出先.
作者:
oocc
時間:
2012-8-7 05:55 PM
冇
前果排先砌左新電腦 買左7850
原本有諗過6系 不過果時淨係出左670
作者:
viewfinder
時間:
2012-8-7 11:32 PM
670 太貴喇, 最平都要 $30xx ...
但講真, 660Ti(US$299) 同埋 GTX660(US$249) 唔係太抵. 呢期 6 系卡全部都貴得驚人. 二張雖然平左, 但性能差唔多平幾多慢幾多.... 無性價比可言
US$199 仲未有新卡出. 而US$149 得張 GT650(640 DDR5 版本), 速度仲慢過 ATI 7750 .... 同搶錢無分別
作者:
tonycheng
時間:
2012-8-8 05:01 PM
真係打機既話最好都有番570/670以上系列,
因為咁樣先配合得最好
AMD呢......我覺得唔掂,效能得個講字sad
作者:
viewfinder
時間:
2012-8-8 05:48 PM
真係打機當然喇..... 但唔係個個有咁多錢, 而家 VGA card 變成全架電腦中最貴.
ATI 卡唔係唔好, 硬體一向唔係差. 問題只係 ATI driver 唔係咁得. NV 新 driver 就算舊卡用落都唔錯, 同埋玩舊 game 都 ok, ATI 就好易有 d 古怪問題. ATI 除非你 keep 住一二年換張新, 同埋只玩新 games 就可以.
作者:
tonycheng
時間:
2012-8-8 07:46 PM
*AMD收購左ATI啦
不過與其一兩年買一次,
不如買張好架啦~!
歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0