標題:
有冇人玩2k12 ??? 一齊分享下
[打印本頁]
作者:
bingo
時間:
2011-10-28 04:36 PM
標題:
有冇人玩2k12 ??? 一齊分享下
本人一直都有玩2k 系列ge 籃球game..
覺得今次2k12 難玩左.. 但d動作的確真左唔少 !
歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0