Board logo

標題: 有冇人玩2k12 ??? 一齊分享下 [打印本頁]

作者: bingo    時間: 2011-10-28 04:36 PM     標題: 有冇人玩2k12 ??? 一齊分享下

本人一直都有玩2k 系列ge 籃球game..
覺得今次2k12 難玩左.. 但d動作的確真左唔少 !




歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/) Powered by Discuz! 7.0.0