Board logo

標題: 你地有無用外置HD? [打印本頁]

作者: viewfinder    時間: 2010-12-12 12:48 PM     標題: 你地有無用外置HD?

我想買二隻 1TB 外置HD...

又有無人用開裸族 HD case?
作者: cca250    時間: 2010-12-12 02:29 PM

我冇的
但我會用ipod來做storeage
作者: viewfinder    時間: 2010-12-12 02:39 PM

咁都得 -.-??? ipod 得幾大??

我考慮緊買二隻日立 1TB 加裸族 case, 又或者買二隻 seagate/WD 1TB 外置HD.

我原先考慮入架 Blu-ray 燒碟機, 但係 50GB 一隻碟根本唔夠我用. 而且日製 BD50 碟十分貴, 貴過買 HD. 不過燒碟始終係穩陣.
作者: chan619    時間: 2012-1-28 11:26 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pochi=]    時間: 2012-2-5 06:06 PM

用 iPod 咪方便同朋友 share 囉
啦, 我同佢係朋友黎架

不過認真, iPod 唔會俾人懷疑嘛
作者: ioio999    時間: 2012-2-13 10:19 AM

而家一tb都唔夠




歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/) Powered by Discuz! 7.0.0