標題:
你地有無用外置HD?
[打印本頁]
作者:
viewfinder
時間:
2010-12-12 12:48 PM
標題:
你地有無用外置HD?
我想買二隻 1TB 外置HD...
又有無人用開裸族 HD case?
作者:
cca250
時間:
2010-12-12 02:29 PM
我冇的
但我會用ipod來做storeage
作者:
viewfinder
時間:
2010-12-12 02:39 PM
咁都得 -.-??? ipod 得幾大??
我考慮緊買二隻日立 1TB 加裸族 case, 又或者買二隻 seagate/WD 1TB 外置HD.
我原先考慮入架 Blu-ray 燒碟機, 但係 50GB 一隻碟根本唔夠我用. 而且日製 BD50 碟十分貴, 貴過買 HD. 不過燒碟始終係穩陣.
作者:
chan619
時間:
2012-1-28 11:26 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
pochi=]
時間:
2012-2-5 06:06 PM
用 iPod 咪方便同朋友 share 囉
啦, 我同佢係朋友黎架
不過認真, iPod 唔會俾人懷疑嘛
作者:
ioio999
時間:
2012-2-13 10:19 AM
而家一tb都唔夠
歡迎光臨 貓貓 (http://www.insider-hd.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0