傳AMD首代DX11顯卡將定名HD5870/5850

據國外網站VR-Zone透露,AMD旗下即將上市的代號為“Cypress”的DirectX 11顯卡可能會被命名為Radeon HD 5800系列,緊跟上一代大獲成功的Radeon HD 4800系列。所謂的Radeon HD 5870顯卡和Radeon HD 5850顯卡之間的具體區別暫不清楚,不過我們可以猜測,它們的區別可能會體現在GPU核心頻率上。

除此之外,VR-Zone網站還公佈了Radeon HD 5800系列顯卡的功能以及傳說中的ATI Radeon HD 5800系列LOGO,不過該網站未能搞到Radeon HD 5800系列顯卡的實物照片。不過Chiphell網站已經率先洩露了Radeon HD 5800系列顯卡的實物圖片,從圖片上來看這款顯卡採用了雙插槽散熱設計,支援雙DVI、DisplayPort以及HDMI輸出。

    據透露,AMD預定將於9月10日在二戰時代的美國航空母艦大黃蜂號上發佈Radeon HD 5800系列DX11顯卡,不過這款顯卡的正式上市時間將會略晚於9月10日。當然,其實目前AMD僅確認了Evergreen一個代號,因此關於 Radeon HD 5800系列的一切均非正式消息,具體情況究竟如何還有待進一步觀察。
AMD都有出卡
不過都係n卡好用好多
依家唔洗傳LU
家陣已經出左
-.-"...唔知NVIDIA 480可唔可以同ATI鬥過呢?
本帖最後由 viewfinder 於 2010-7-13 10:19 PM 編輯

無用喇..... ATI 6000 系列過多半年都出

http://www.xfastest.com/cms/tid-46939/
如果而家買, 我睇中 MSI GTX460
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
anyway, i prefer nvidia's card more...=D
平心而論, 呢一代 ATI card 效能係比較高, 價錢亦比較合理. 用電散熱亦較佳.

不過我都係鐘意 NV card, 始終佢 driver 平均來說都係較穩定. 雖然 NV driver 都差左, ATI driver 亦進步好多.
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.
而家行緊5750 CF~~ 超少少, 3D MARK 都去到19XXX分~~
哈, 諗過轉N卡, 都係為左個3D 眼鏡, 而家得幾隻MON 做倒, 都係等下, 希望ATI 6系會發展可以帶3D 眼鏡打機喇~
又要搵個地方擺多隻 3D mon.......

又要花錢買眼鏡買卡... 玩唔起
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.