註冊
登錄
搜索
論壇
搜索
插件
導航
幫助
貓貓
»
遊戲世界
» 有冇人玩2k12 ??? 一齊分享下
返回列表
感謝
回復
發帖
發新話題
發佈投票
發佈懸賞
發佈辯論
發佈活動
發佈視頻
發佈商品
bingo
發短消息
加為好友
bingo
當前離線
UID
2162
紀錄
0
支持
0
閱讀權限
5
在線時間
4 小時
註冊時間
2010-4-23
最後登錄
2014-11-15
新手上路
帖子
77
精華
0
積分
15
回帖
50
便服
3
轉圖
2
校服
0
金錢
0
感謝
0
1
#
打印
字體大小:
t
T
發表於 2011-10-28 04:36 PM
|
只看該作者
简
繁
有冇人玩2k12 ??? 一齊分享下
本人一直都有玩2k 系列ge 籃球game..
覺得今次2k12 難玩左.. 但d動作的確真左唔少 !
收藏
分享
評分
感謝
分享
回復
引用
訂閱
TOP
返回列表
感謝排行
勳章中心