我是航空管制官3 (Air Traffic Controller 3)討論

本帖最後由 concord 於 2010-10-12 02:35 AM 編輯

想睇下係個論壇有幾多人鐘意玩ATC3,post d相先









附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
邊度有得dl :]   ?
各個支持.你的鼓勵.先會有更多作品.請唔好吝惜幾個字按個制.花1兩分鐘回PO.覺得好既就:評下分感個謝 心意點都會記得!好圖唔會少!
引用:
邊度有得dl :]   ?
格仔作文紙 發表於 2010-10-12 07:14 AM
有八個機場wor... 你去http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%A4%A2%E5%B9%BB%E9%A3%9B%E6%A9%9F%E5%A0%B4#.E5.A4.A2.E5.B9.BB.E9.A3.9B.E6.A9.9F.E5.A0.B4.E4.B8.89.E4.BB.A3睇下你要邊個再話la (不過我估好多人都想玩啟德 )
引用:
邊度有得dl :]   ?
格仔作文紙 發表於 2010-10-12 07:14 AM
呢 d 記得用 PM, dl 唔好 post 條 link 出來
Insider HD 登陸次世代主機:


唔歡迎任何無意義形式的技術同器材交流. 唔洗 PM 問我.